Σε ένα μήνα έρχεται στον κόσμο ο δεύτερος υιός του θεού - Γιατί έρχεται και ποια είναι η γυναίκα που θα τον φέρει;

2016-02-09

Ίσως κάποιοι να έχετε ακούσει για την περίπτωση της, αφού τα όσα υποστηρίζει δεν αφήνουν κανένα ασυγκίνητο. Βέβαια οι αντιδράσεις ή μάλλον για να ακριβολογούμε τα σχόλια που ακούστηκαν, κυρίως ειρωνικά, ήταν πολλά... πάρα πολλά. Υπάρχει όμως και η μερίδα του κόσμου που την εμπιστεύεται. Για να μπαίνουμε όμως στο κυρίως θέμα, η Χριστίνα Μανουλίδιου ισχυρίζεται πως μετά από εντολή του Κυρίου θα φέρει στον κόσμο τον Ιάσονα, τον δεύτερο υιό του θεού. Γιατί αυτή; Πως έγινε αυτό; Και άλλα πολλά ερωτήματα που τριγυρίζουν στο μυαλό όλων. Έτσι, πήρα το θάρρος και της ζήτησα να κουβεντιάσουμε λίγο το θέμα.

Η Χριστίνα, όπως λέει η ίδια, από παιδί μεγάλωσε μαζί με την Παναγία, η οποία ήταν το στήριγμα της, ''Με μεγάλωσε, με φρόντισε και εγώ κάποια στιγμή θέλησα να ζήσω σαν άνθρωπος στην γη. Την άφησα και έζησα όπως όλοι οι άνθρωποι. Έκανα σχέσεις, παντρεύτηκα, έκανα δυο παιδιά και κάποια στιγμή χώρισα. Αφού πέρασε ο πόνος του χωρισμού αποφάσισα να δω ποια είμαι. Έτσι ξεκίνησα να με ψάχνω και να ψάχνω τι ήταν τα οράματα που έβλεπα και η αντρική φωνή που μου μιλούσε.''

Συνεχίζοντας μου αναφέρει, ''Βρίσκομαι στην γη γι' αυτό που συμβαίνει τώρα. Να βρω τον Πέτρο, στη συνέχεια τον Αδάμ, να καθαρίσουμε ότι έχει γίνει από την πρώτη παρουσία του Κυρίου στην γη. Συναισθήματα, αρνήσεις και θετικότητες. Μετά μας οδήγησε στον Αδάμ και την Εύα. Μας έδωσε την αλήθεια της δημιουργίας του ανθρώπου. Την Λιλιθ την πρώτη γυναίκα που δημιούργησε ο Θεός μαζί με τον Αδάμ. Όλα είναι διαδρομή και ολοκληρώνεται η αλήθεια με τον γάμο που μας οδηγεί ο θεός. Και σε ένα μήνα μας δίνει την ύπαρξη του Ιάσονα χωρίς σπέρμα και ωάριο.''

Δεν είναι λογικό να σας αμφισβητεί ο κόσμος, πως έγινε δηλαδή η σύλληψη την ρωτάω; ''Ναι είναι λογικό να αμφισβητεί. Είμαι 55 ετών χωρίς περίοδο. Η γέννηση του Ιάσονα είναι η αλλαγή της γης. Είναι Θεάνθρωπος και έρχεται στην γη για το συγκεκριμένο έργο. Ο θεός είναι η αλήθεια και ο άνθρωπος το δημιούργημα του. Ο Δαβίδ είναι το πρωτόγεννες . Δηλαδή ο Αδάμ. Εγώ είμαι ο άγγελος του Θεού που πήρα μέρος της ψυχής του Αδάμ και έγινα άνθρωπος για να δημιουργηθεί η ανθρωπότητα. Και τώρα στη γη για να αλλάξει η ανθρωπότητα. Το έργο του Θεού θα γίνει είτε πιστέψουν οι άνθρωποι είτε όχι.''

''1/7/2015 μετά από αρκετές αντιδράσεις που είχε (όταν της ανακοίνωσε ο Θεός πως θα φέρει στο κόσμο τον γιο του) δέχτηκε να φέρει τον Ιάσονα στον κόσμο. ''Βλέπω δυο αγγέλους να φέρνουν μέσα στην κοιλιά μου μια μπάλα φωτός. Την ήμερα της Παναγιάς καθώς ήμουν στο βουνό, μου γράφει ο θεός ένα μήνυμα για τη γη και αναφέρει τον Ιάσονα και πως θα γεννηθεί χωρίς σπέρμα και χωρίς ωάριο. Αλλάζουν τα αισθήματα. Κλάμα και πόνος. Ποιος θα σε πιστέψει;'' αναρωτιέται η ίδια.

Ζήτησε να ακούσει το παιδί και έτσι στις 4/9/2015 ''ακούει'' το μωρό να κινείται μέσα της. ''Ο θεός μου είπε να το ανακοινώσω δημόσια για να βγει στην επιφάνεια η κάκια και η αμφισβήτηση των ανθρώπων. Και έτσι έγινε Τώρα περιμένω να τον γεννήσω και να τον πάρω αγκαλιά.''

Δηλαδή τι; Μόλις γεννήσεις θα γίνει και η Δευτέρα Παρουσία;

''Η Δεύτερα Παρουσία έγινε στις 9/4/2015. Αυτό το παιδί είναι ο κύριος των ψυχών Θα ενώσει τος ψυχές με το πνεύμα τους. Ο Ιησούς είναι ήδη στην γη από την ώρα που έγινε η Δευτέρα Παρουσία. Και η μητέρα Παναγιά, όταν δέχτηκα το έργο και την ιδιότητα μου ως κόρη του Θεού και δική της. Πήγε στην θέση της διπλά στο Θεό . Η Παναγιά βρισκόταν στην γη ως ενέργεια. Γι' αυτό οι άνθρωποι την έβλεπαν όταν έφταναν στην πραγματική τους ανάγκη Έτσι τώρα κατεβαίνουν και οι άγγελοι και η μητέρα ετοιμάζει την γιορτή του ουρανού. Η ήμερα που θα γεννηθεί ο Ιάσονας είναι η ήμερα που η μητέρα έλαβε την ψυχή και το σώμα του κύριου στο σώμα της.''

Και γιατί δεν έχουμε καταλάβει την Δευτέρα Παρουσία;

Το θέμα δεν είναι ποιος θα πιστέψει. Ο δρόμος είναι να γειωθεί η αλήθεια στην γη. Τότε οι ψυχές θα αισθανθούν και θα έρθουν στην αλήθεια και στο φως. Είναι όλα αντίθετα από αυτά που ξέρουν οι άνθρωποι. Έτσι όσοι νιώσουν και θελήσουν θα περπατήσουν τον δρόμο της επιστροφής προς τον θεό. Άλλο φαντάζομαι άλλο αισθάνομαι. Άλλο επιθυμώ άλλο θέλω

Και κάπου εδώ μου μιλάει για τον Δαβίδ, τον άνθρωπο που είναι συνεχώς δίπλα της, ο σύντροφός και ο δάσκαλος της.

''Όταν εγώ έψαχνα να βρω ποια είμαι τότε μου έφερε ο γιος μου ένα σημείωμα από το φροντιστήριο του. Ένας ψυχολόγος θα μιλούσε για την εφηβεία και τα παιδιά στο σχολείο. Έτσι πήγα και είδα τον Δαβίδ. (τότε το όνομα του ήταν Άρης Μπαντελης) Τον βλέπω να μην πάτα κάτω στην γη. Η Παναγιά μου έλεγε όταν θα βλέπεις κάποιον να μην πατά στην γη έχει έρθει για έργο Έτσι λοιπόν του λέω ποιος είσαι και αυτός χωρίς να ξέρει μου είπε το ονοματεπώνυμο του. Εγώ του είπα ότι δεν πατά στην γη και αυτός νόμιζε ότι ήμουν τρελή. Έτσι με νομίζαν όλοι όσοι τους έλεγα κάτι που έβλεπα.''

''Έτσι ξεκινάει η διαδρομή μας. Εγώ πήγα για τις ομιλίες και ήταν ο δάσκαλος μου. Άρχισε να μου δίνει ο Θεός γραπτά μηνύματα. Αυτός με εμπιστεύτηκε όταν άκουσε τον κύριο που του είπε μονό εσύ μπορείς να την βοηθήσεις.''

''Έτσι άρχισε να γράφει μηνύματα και το κινητό μου. Να μας δίνει ημερομηνίες. Ή διευθύνσεις ή χώρες που χρειαζόταν να επισκεφτούμε. Πήγαμε οπού μας είπε. Και ξαφνικά μου είπε χρειάζεται Χριστίνα να παντρευτείς τον Δαβίδ. Εγώ αντέδρασα. Αυτό αποκλείεται είναι δάσκαλος μου. Του ζήτησα να γυρίσω πίσω στον Θεό. Ο Θεός άφωνος. Ήθελα να πεθάνω. Και μια μέρα λέω εντάξει πάτερα θα γίνει το θέλημα σου. Το ίδιο έπαθε και ο Δαβίδ. Δυο άνθρωποι που χρειαζόταν η ένωση να γίνει και να βγάλει στην επιφάνεια ζήλια, κάκια άρνηση, θυμό. Και όλα αυτά να τα ζήσω χωρίς να μιλήσω. Εντάξει πατέρα θα το περπατήσω.''

Και τι περιμένεις μετά την γέννηση του Ιάσονα;

''Εγώ δεν περιμένω κάτι μετά την γέννηση. Αλλά ότι και να γίνει θα είναι η συνεχεία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Το έργο, η γη, οι άνθρωποι, η αλήθεια επί της γης. Ο Ιάσονας έρχεται για να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε ο Ιησούς. Όταν ο Ιησούς σταυρώθηκε οι άνθρωποι πιστέψαν και μετά μπήκαν στην αμφισβήτηση. Ο Ιάσονας θα αμφισβητηθεί για να περάσει τους ανθρώπους στην αναγνώριση. Έτσι αυτό που γείωσε ο κύριος την αγάπη . Ο Ιάσονας θα την ενώσει με την ψυχή των ανθρώπων και την ψυχή τους με το πνεύμα τους που είναι στον ουρανό''. Ο Ιάσονας όμως δεν είναι ο Ιησούς.

Και κάπως έτσι κλείνουμε την κουβέντα μας με την κ. Χριστίνα. Δεν θα μπω στην διαδικασία να εκφράσω την γνώμη μου για το αν πιστεύω αυτά που λέει η Χριστίνα ή όχι. Εξάλλου ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του, εκτός και αν βέβαια προσβάλλει τους γύρω του...

© Γιώργος Χριστοφόρου
Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα 2017
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε